جلسه توجیهی تیمهای واکسیناسیون کرونا در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ "جلسه توجیهی تیمهای واکسیناسین کرونا" در سالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزار شد.
نظر به اینکه در نظام سلامت کشور واکسیناسیون بر علیه بیماریها و نیز پیشگیری از بیماریها از اهمیت خاصی برخوردار است، لذاجلسه ای بمنظور توجیه مراقبین سلامت مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاههای بهداشتی و خانه های بهداشت مبنی بر" واکسیناسیون برعلیه بیماری کرونا "و با آموزش دکتر معانی مسئول واحد مبارزه بابیماریهای مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
چگونگی واکسیناسیون، افراد مشمول واکسن، ثبت واکسن و... از مهمترین عناوین این جلسه بود.
در پایان به سوالات مراقبین سلامت پاسخ داده شد.
لینک کوتاه خبر :