جلسه بررسی فرآیند مجازی سازی آموزش، با حضور شورای صنفی دانشجویان و مسئولین آموزشی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه شورای صنفی دانشجویان با حضور دکتر کساییان معاون آموزشی دانشگاه، دکتر ثامنی مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی و آقاپور مدیر سامانه نوید و روسای صنفی دانشجویان به منظور بررسی مسائل مربوط به فرآیند مجازی سازی آموزش در روز یکشنبه پنجم بهمن ماه سال جاری در سالن جلسات معاونت آموزشی برگزار شد.
در این جلسه روسای شورای صنفی نواقص و مسائل برگزاری امتحانات پایان ترم به صورت مجازی و همچنین روند برگزاری کلاس ها به صورت وبینار و بارگذاری مستندات در سامانه نوید را مطرح شد.
پس از بحث و بررسی، پیشنهاداتی جهت رفع این مسائل بیان شده را مطرح و در نهایت مقرر گردید تصمیمات نهایی پس از طرح در شورای آموزشی دانشگاه ابلاغ گردد.
لینک کوتاه خبر :