جلسات اعتباربخشی درونی برنامه های آموزشی دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسات اعتباربخشی درونی برنامه های آموزشی دانشگاه، در روز سه شنبه چهارم آبان ماه سال جاری از ساعت 8 الی 14:30، بصورت حضوری و مجازی در دفتر مدیریت مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه با حضور دکتر  ایزدی ثابت، مدیر تحول و نوآوری در آموزش دانشگاه در کلان منطقه یک،  دکتر هدایتی مدیر آموزش،  دکتر بخشائی کارشناس اعتبار بخشی دانشگاه و معاونین آموزشی دانشکده های پزشکی، توانبخشی، پرستاری، پیراپزشکی سرخه، بهداشت دامغان و تغذیه و علوم غذایی آرادان، بصورت مجزا به تفکیک دانشکد ها، برگزار گردید.

در این جلسات  ایزدی  با  تاکید بر اهمیت اعتباربخشی برنامه های آموزشی دانشگاه،  و تشکر از همکاری دانشکده ها ، به آخرین مهلت انجام ارزیابی درونی برنامه های آموزشی دانشگاه و بارگذاری مستندات حداکثر تا تاریخ 15 آبان 1400، اشاره نمود.

سپس معاونین آموزشی دانشکده های شرکت کننده در جلسات ، گزارشی از فرآیند ارزیابی درونی انجام شده، مستندات بارگذاری شده و برنامه ریزی های انجام شده جهت تکمیل فرآیند ارزیابی درونی تمامی برنامه های آموزشی در موعد مقرر طبق بازه زمانی اعلام شده از جانب وزارت متبوع، ارائه نمودند.

  • کد خبر : 33742
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *