جشن میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شبکه بهداشت و درمان دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه 99، جشن میلاد فرخنده دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا (س)، روز زن، سالروز میلاد امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، باحضور بانوان شاغل در شبکه بهداشت و درمان و سایر همکاران ستادی و محیطی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در فضای باز شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار گردید.
دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان، در مراسم بزرگداشت روز زن و مادر با تبریک و شادباش ولادت فرخنده بانوی دو عالم و روز زن و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: ولایت مداری، صبر و شکیبایی از ویژگیهای بارز حضرت فاطمه علیهاالسلام است، سرمشق و تفکری که همه بانوان ایرانی در خانواده باید نهادینه کنند.
او با اشاره به دیدگاه های بزرگ بانوی اسلام افزود: دیدگاه آن بانوی بزرگوار در زندگی همسرداری، تحکیم خانواده و تربیت صحیح فرزندان، همه نشان از بالندگی روحی و معنوی غیر قابل وصف آن حضرت دارد.
در حاشیه برگزاری این مراسم به رسم یاد بود با اهداء لوح سپاس از تعدادی از بانوان به نمایندگی از سایر بانوان شاغل در شبکه بهداشت و درمان قدردانی شد. همچنین با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه از زحمات و مسئولیت پذیری سرکار خانم هاشمی بهکار بیمارستان ولایت، که در بازدید سرزده رئیس دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفته بود، قدردانی شد.