تقدیر و تشکر هیئت موتور سواری استان سمنان از پرسنل فوریت های پزشکی شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ عصر روز شنبه بیست و هفتم شهریور ماه سال 1400 و به مناسبت چهل و ششمین سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی، عسگری رئیس هیات موتور سواری استان سمنان به اتفاق عامری رئیس هیات موتور سواری شهرستان گرمسار و جمعی از اعضاء هیات موتور سواران این شهرستان از مرکز فوریت های پزشکی شهرستان گرمسار بازدید نموده و ضمن تبریک روز اورژانس، با اهدای شاخه گل از پرسنل این مرکز تقدیر نمودند.
مهری مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار نیز ضمن تشکر از حاضرین، بخشی از فعالیت ها و عملکرد پایگاه های شهرستان گرمسار را بیان نمود.
لینک کوتاه خبر :