تقدیر از پزشکان مرکز خدمات جامع سلامت شهبد بابایی خیر آباد شهرستان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ از پزشکان مرکز خدمات جامع سلامت شهیدبابایی خیرآباد تقدیر شد.
به مناسبت روز پزشک و همچنین هفته دولت ، ریاست شورای اسلامی روستای خیرآباد به اتفاق مهندس اعوانی دهیار روستا ضمن حضور در مرکز بهداشتی درمانی خیرآباد باعرض تبریکاین ایام، ازخدمات این عزیزان تقدیر نمودند.
ریاست شورای اسلامی روستای خیراباد گفت: زحمات پزشکان و پرسنل مراکز بهداشتی درمانی در زمان شیوع کرونا و خدمات قابل ارائه توسط پرسنل بر کسی پوشیده نیست و همگان قدردان این زحمات هستند.
لینک کوتاه خبر :