تقدیر از پرستاران مرکز خدمات جامع سلامت ایوان کی در روز پرستار

 تقدیر از پرستاران مرکز خدمات جامع سلامت ایوان کی در روز پرستار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه سی ام آذرماه 99 و به مناسبت سالروز گرامیداشت ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، با حضور متقی فرماندار شهرستان گرمسار، مهندس کاظمی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گرمسار، بخشدار، شهردار ، رئیس شورای اسلامی و سایر مسئولان شهر ایوان کی از پرستاران مرکز خدمات جامع سلامت ایوان کی تقدیر شد.

متقی فرماندار شهرستان گرمسار ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، از فداکاری، ایثار، از خود گذشتگی همراه با صبر و بردباری و ارائه خدمات مطلوب پرستاران به ویژه در مبارزه با بیماری ویروس منحوس کرونا و اقدامات و عملکرد مناسب آن ها تشکر نمود.
لازم به ذکر است: از سوی شهرداری و شورای اسلامی دو خیابان در این شهر را به نام پزشک و پرستار نامگذاری شد و در این مراسم با حضور فرماندار و مسئولین شهر ایوان‌کی از  تابلو این دو خیابان رو نمایی گردید.
 
گفتنی است: این مراسم در محوطه مرکز خدمات جامع سلامت ایوان کی و در فضای آزاد برگزار و با لوح سپاس، هدیه و گل از این عزیزان قدردانی شد. 
 
 
  • کد خبر : 28879
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *