تقدیر از پرستاران بومی روستای ریکان شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ سه شنبه نهم دی ماه 99 و با حضور حسنی بخشدار مرکزی شهرستان گرمسار، دکتر عرب آرادانی مدیر شبکه بهداشت و درمان، مهندس کاظمی معاون بهداشتی این شبکه ، مسئولین شورای اسلامی و دهیار روستای ریکان از تعدادی از پرستاران بیمارستان معتمدی گرمسار که بومی این روستا بودنند با لوح سپاس و هدیه تقدیر و تشکر بعمل آمد.
در این مراسم که در محوطه باز اقامتگاه بوم گردی برگزار گردید، بخشدار و مسئولین شورا از فداکاری، ایثار، از خودگذشتگی همراه با صبر و ارائه خدمات مناسب پرستاری سپاسگزاری نمودنند.
لینک کوتاه خبر :