تقدیر از متخصص بیماریهای عفونی بیمارستان ولایت شهرستان دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر عبدالعلی بصیری، رئیس دانشگاه دامغان با حضور در بیمارستان ولایت، ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان و پزشکان شاغل در بیمارستان ولایت، روز پزشک و روز کارمند را به پزشکان و کارمندان زحمتکش بیمارستان تبریک عرض نموده و در سخنانی اشاره داشت: ما به عنوان یک شهروند دامغانی وقتی در سطح شهرستان مشاهده می کنیم که گروهی از افراد دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، واقعا در مقابل زحمات کادر درمان شهرستان، این عزیزان که با جانفشانی در خط مقدم با این ویروس منحوس مبارزه می کنند، شرمنده می شویم. لذا امروز آمداه ایم تا از نزدیک به شما عزیزان خدا قوت بگیم، و آمادگی خودمان را برای هرگونه همکاری اعلام نماییم.

دکتر خالدی، متخصص بیماریهای عفونی بیمارستان، در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از توجه و همراهی مسئولین دانشگاه و دیگر مسئولین شهرستان دامغان، در سخنانی اشاره داشت: ما پرسنل کادر درمان انتظار داریم مردم عزیز با رعایت دستور العمل های بهداشتی همکاران خودشان در کادر درمان را یاری نمایند.در صورت عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی و عدم استقبال از واکسن کرونا، باید منتظر روزهای خیلی سخت باشیم.
منصوریان مدیر داخلی بیمارستان ولایت نیز از توجه و همراهی مسئولین دانشگاه دامغان تقدیر نمود.
در پایان این دیدار رئیس دانشگاه دامغان با اهداء تقدیر نامه و لوح یادبود به دکتر مهرداد خالدی، متخصص بیماریهای عفونی و دکتر محمدی رئیس بیمارستان ولایت ، از زحمات آنان تقدیر نمود.
  • کد خبر : 33008
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *