تقدير و تشكر دكتر منتظري از مدافعان سلامت شبكه بهداشت و درمان شهرستان مهديشهر

 تقدير و تشكر دكتر منتظري از مدافعان سلامت شبكه بهداشت و درمان شهرستان مهديشهر

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در روز يكشنبه 7 ارديبهشت دكتر منتظري مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان مهديشهر به همراهي صفاهاني معاون اجرايي و رضاكاظمي كارشناس آموزش این شبكه به مراكز تحت پوشش شبكه بهداشت و درمان شهرستان مهديشهر مراجعه نموده و با اهداء لوح سپاس و شاخه گل از كادر بهداشتي بابت زحمات متحمل شده در پیشگیری و مقابله با بیماری كرونا ويروس تقدير و تشكر نمود.

متن تقدير بدين شرح است:

همكار گرامي 

با سلام و احترام،

بي شك سلامتي بزرگترين عطيه الهي براي اشرف مخلوقات و تلاش در راستاي تحقق سلامتي آحاد جامعه و اعتلاي رسالت خدمت رساني به مردم يكي از با ارزش ترين اعمال معنوي در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران محسوب  مي گردد كه در اين رهگذر افتخار خدمتگزاري همواره نصيب انسانهاي مومن، متعهد و هدفدار گشته و سپاس از تلاشگران عرصه سلامت مايه تداوم بيشتر ارتقا سطح سلامت جامعه خواهد بود.

لذا به مصداق حديث شريفه " من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق" بر خود لازم مي دانيم از خدمات و تلاش هاي قابل تقدير جنابعالي در راستاي پيشگيري و مقابله با ويروس كوويد 2019 تجليل نماييم.

اميد است همچون گذشته با استعانت از درگاه حضرت احديت و در ظل توجهات حضرت ولي عصر(عج) در راستاي اجراي خدمت به مردم بيش از پيش موفق باشيد.

 

دكتر محمدرضا منتظري

مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان مهديشهر   

  • کد خبر : 25877
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *