تقدير و تشكر خانواده بيمار قاسمی نژاد از كاركنان بيمارستان ولايت شهرستان دامغان

 تقدير و تشكر خانواده بيمار قاسمی نژاد از كاركنان بيمارستان ولايت شهرستان دامغان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ خانواده بيمار علي اكبر قاسمي نژاد كه شاهد خدمت رساني بهينه تيم درمان بيمارستان ولايت به بيمار خود بودند، بعداز طي فرايند درمان و اعزام بيمار خود به تهران، عباس قاسمي نژاد فرزند بيمار با مراجعه به واحد روابط عمومي بيمارستان از خدمات تيم پزشكي و پرستاري بيمارستان كه فرايند درمان پدر وی را پيگيري مي نمودند تقدير و تشكر نمودند.فرزند بيمار در گفتگو با مسئول روابط عمومي بيمارستان اظهار داشت: ما شاهد بوديم كه تيم درماني اين بيمارستان پروانه وار به دور از هر گونه چشم داشتي در راستاي بازگشت نعمت سلامتي به بيمار از هيچ كوششي كوتاهي نمي كرند. در اين اوضاع تاسف انگيز شيوع بيماري كرونا، ناملايمات را تحمل مي كردند و تلخي رفتار بيمار و همراهان را به جان و دل مي خريدند تا رنج بيماري را از جسم و جان بيمار كم كنند.دعا مي كنيم،انشاء الله اين عزيزان همه ايام در سايه توجهات حضرت حق تعالي  موفق و پيروز باشند. 

  • کد خبر : 26578
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

تقدير و تشكر خانواده بيمار قاسمی نژاد از كاركنان بيمارستان ولايت شهرستان دامغان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *