تقدير سرپرست فرمانداري شهرستان گرمسار به مناسبت روز پزشك
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز شنبه يكم شهريور ماه 99 در جلسه اي به مناسبت روز پزشك با حضور مسئولين بيمارستان معتمدي، تأمين اجتماعي، مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، متقي سرپرست فرمانداري شهرستان از زحمات كادر پزشكي این شهرستان قدرداني شد.
متقي سرپرست فرمانداري شهرستان گرمسار ضمن تسليت فرا رسيدن ايام محرم و تبريك فرا رسيدن روز پزشك و گراميداشت شهادت دولت مردان رجايي و باهنر؛ از زحمات دست اندركاران، مدافعان و مجاهدان سلامت، جامعه پزشكي و كادر درماني كشور تقدير و تشكر كرد و بيان نمود: روز پزشك امسال يادآور مجاهدت مدافعان سلامت در مبارزه با بيماري كرونا است.
لینک کوتاه خبر :