تعدادی از پزشکان و پرستاران سرباز برای مبارزه با کرونا با مرکز بهداشت شهرستان سمنان همراه شدند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نشستی درخصوص اعلام آمادگی پزشکان و پرستاران سرباز با مرکز بهداشت مبنی بر همکاری در مبارزه باکرونا برگزار شد.
دراین جلسه پیرامون دستور العمل ابلاغی با عنوان "طرح شهید حاج قاسم سلیمانی" و نوع خدمات جهت آحاد مردم بخصوص بیماران، خانواده های افراد بیمار، نمونه برداری، غربالگری، پیگیری بیماران و.. بحث و تبادل نظر نظر شد.
افراد حاضر پیرامون خدمات قابل ارائه به مردم، روند انجام کار، پیشنهادات و سوالات خودرا بیان داشتند.
در این جلسه دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت ، علوی فر رئیس امورعمومی، دکتر معانی مسئول واحد بیماریها و کر مسئول گسترش شبکه حضور داشتند.
لینک کوتاه خبر :