تشکر و قدردانی حجت الاسلام و المسلمین حسینیان امام جمعه دامغان و مهرابی مدیر حوزه علمیه فاطمیه دامغان از مدافعان سلامت شهرستان دامغان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسینیان امام جمعه دامغان و مهرابی مدیر حوزه علمیه فاطمیه دامغان با اهداء لوح تقدیر به همراه کتب نفیسی به رسم یاد بود به دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان و دکتر محمدی رئیس بیمارستان ولایت و مدافعان سلامت، از جهادگران و مدافعان سلامت شهرستان دامغان قدردانی کردند
متن پیام قدردانی به شرح ذیل می باشد:
باسمه تعالی
قال امیرالمؤمنین علیه السلام: ان الجٍهاد بابٌ من أبواب الجنّة فتحه الله لخاصّته أولیائه.
جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را بر روی اولیای خاص خود گشوده است.
میلاد منجی عالم بشریت حضرت بقیت الله العظم(عج) تهنیت باد.
برادر گرامی جناب آقای دکتر پورمحدی
مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان
برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدی
رئیس بیمارستان ولایت شهرستان دامغان
جهادگر عرصه سلامت که با سعه صدر، حس نوع دوستی، جان برکف با نهایت ایثار و از خودگذشتگی در مقابله با بیماری کرونا اهتمام می ورزید، با کمال اردات و تواضع از شما تقدیر و تشکر مینمائیم.
فداکاری شما مدافعان سلامت و محبان امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشّریف در میدان عمل برگ زرّینی است که در اعمال شما و تاریخ این کشور ماندگار خواهد شد.
با عنایت خاصه الهی و دعای ویژه حضرت ولی عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف عمر با عزت داشته باشید.
توفیقات شما روز افزون باد.