تشدید اقدامات کرونایی در ادارات شهرستان سمنان

 تشدید اقدامات کرونایی در ادارات شهرستان سمنان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ درجلسه ای با حضور دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان بر اقدامات مهم پیرامون مدیریت و پیشگیری از کرونا ویروس در ادارات تاکید شد.

 دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و واحدهای مهندسی بهداشت محیط و بیماری ها در نشستی، نظرات و راهکارهای کارشناسی خود را در استمرار و تشدید  مداخله ای نظارت در ادارات مبنی بر قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا ارائه دادند.

 همگی با اجرای دستورالعمل های بهداشتی به جنگ با ویروس کووید 19 برویم.

  • کد خبر : 26918
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *