تشدید اقدامات کرونایی در ادارات شهرستان سمنان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ درجلسه ای با حضور دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان بر اقدامات مهم پیرامون مدیریت و پیشگیری از کرونا ویروس در ادارات تاکید شد.
دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و واحدهای مهندسی بهداشت محیط و بیماری ها در نشستی، نظرات و راهکارهای کارشناسی خود را در استمرار و تشدید مداخله ای نظارت در ادارات مبنی بر قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا ارائه دادند.
همگی با اجرای دستورالعمل های بهداشتی به جنگ با ویروس کووید 19 برویم.
لینک کوتاه خبر :