تبریک فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) به رئیس و جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز پزشک
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ صبح امروز شنبه اول شهریور ماه سال جاری و در زادروز حکیم ابوعلی سینا پزشک نامدار ایرانی و روز پزشک، سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و تقدیم لوح سپاس، به دکتر دانائی رئیس دانشگاه و جامعه پزشکی روز پزشک را تبریک گفت.
در این دیدار سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با گرامیداشت زادروز حکیم و پزشک نامدار ایرانی ابوعلی سینا و تبریک روز پزشک به ریاست دانشگاه و تمامی اساتید گرامی، اعضاء محترم هیات علمی و پزشکان پرتلاش، گفت: ایثار و جان فشانی های مدافعان سلامت به ویژه پزشکان عزیز، در دوران سخت پیشگیری، مقابله و درمان بیماران مبتلا به کرونا در روزها و ماه های اخیر، برگ زرین دیگری از خودگذشتگی و کمک به هم نوع مردمان ایران زمین بوده و در حافظه تاریخ بالاخص ملت قدرشناس ایران ثبت و ضبط خواهد شد.
سردار دامغانی افزود: ما مدافعان امنیت و حریم ولایت، در مسیر پرتلاطم تأمین سلامت مردم،هر آنچه که در توان داشته باشیم، با کادر درمان و مدیران سلامت به اشتراک خواهیم گذاشت و همچون ماه های گذشته، در کنار مدافعان سلامت خواهیم بود.
در ادامه دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تشکر از حضور سردار دامغانی در این دانشگاه و قدردانی از همکاری و مساعدت های وی و تمامی همکاران در مقابله و مدیریت بیماری کرونا در استان، گفت: اقدامات و تلاش های تمامی عزیزان و تلاشگران در مجموعه خدمتگزار سپاه استان به خصوص بسیجیان گرامی در مورد ضدعفونی و گندزدایی محیط و همچنین اقدامات انسان دوستانه در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و کمک های مومنانه و مواسات، نقش بسزایی در مدیریت این بیماری در استان داشته است.
دکتر دانائی ادامه داد: با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، هماهنگی و همکاری دستگاه های مختلف اجرایی، تلاش تمامی مدافعان سلامت و همیاری و همکاری آحاد مختلف جامعه در اجرای کامل و دقیق دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی، امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد از بین رفتن این ویروس منحوس در کشور عزیزمان ایران باشیم.
متن لوح سپاس و پیام تبریک سردار دامغانی به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب اقای دکتر دانائی
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
الهم صل علی محمد و آل محمد
سلام علیکم؛
به راستی ماه ها مجاهدت خستگی ناپذیر برای حفظ جان انسان ها بر ترازوی تجلیل، وزن شدنی نیست که خداوند فرمودند: "و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا"(مائده آیه32)
در این ماه ها، پزشکان و پرستاران جلوه دار صفی منسجم از مجاهدان بودند تا بشیریت را از بلیه ای که به آن دچار شده، رهایی ببخشند. این تلاش ها بی تردید از حافظه تاریخی ملت ها و بالاخص ملت قدرشناس ایران زدوده نخواهد شد.
اینک و به پاس این مجاهدت ها، یکم شهریور، روز بزرگداشت پزشک و حکیم ایرانی ابوعلی سینا و روز پزشک را بهانه ای یافتیم برای ابراز صمیمانه ترین قدردانی ها از پزشکان استان سمنان، بی تردید در مسیر پرتلاطم تأمین سلامت مردم، هر آنچه که در توان داشته باشیم، با کادر درمان و مدیران سلامت به اشتراک خواهیم گذاشت و همچون ماه های گذشته، در کنار مدافعان سلامت خواهیم بود.
با درود به روان پاک شهدای مدافع سلامت، توفیقات روزافزون حضرتعالی و تمامی همکارانتان در حوزه سلامت را از خداوند متعال خواستاریم.
سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان