بهره برداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید-۱۹ شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان سرخه

 بهره برداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید-۱۹ شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان سرخه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در ادامه روند راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کووید-۱۹ توسط سپاه قائم آل محمد عج استان سمنان امروز چهارشنبه سوم شهریور ماه 1400 با حضور دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سرهنگ خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) سپاه استان، حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر امام جمعه معزز، مویدی زاده فرماندار، دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه و جمعی از مدیران استانی، شهرستانی و دانشگاهی مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید-۱۹ شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان سرخه به بهره برداری رسید.

دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان داشت: مرکز واکسیناسیون کووید-۱۹ شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان سرخه چهارمین مرکز واکسیناسیون علیه کرونا ویروس است که با همکاری سپاه قائم آل محمد (عج) استان و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در مناطق تحت پوشش دانشگاه راه اندازی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: تاکنون پایگاه تجمعی واکسیناسیون کووید 19 شهدای شهرستان سرخه موظف به انجام واکسیناسیون مردم این شهرستان بود و امروز در دومین روز از هفته دولت با اضافه شدن این مرکز، سرعت تزریق واکسن مردم عزیز این شهرستان افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در دوران مدیریت و مقابله با کرونا ویروس حوزه سلامت بیشتر از همیشه به همیاری دستگاه های اجرایی برای حفظ سلامتی مردم نیاز دارد. تعامل سپاه و بسیج که جز همراهان همیشگی حوزه سلامت هستند به ویژه در این دوران نقش بسزایی در مدیریت این بیماری دارند.

در حاشیه سفر ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شهرستان سرخه، به مناسبت گرامیداشت زادروز حکیم ابن سینا و روز پزشک دکتر دانائی رئیس دانشگاه از دکتر مرجان موذنی، با اهدای لوح سپاس قدردانی نمود.

 

 

  • کد خبر : 32976
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

بهره برداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید-۱۹ شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان سرخه بهره برداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید-۱۹ شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان سرخه بهره برداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید-۱۹ شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان سرخه بهره برداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید-۱۹ شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان سرخه بهره برداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید-۱۹ شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان سرخه قدردانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز پزشک قدردانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز پزشک

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *