بزرگداشت روز پرستار شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه مورخ 1 دی ماه 99،به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت بانوی نور و ایثار حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، نوچه ناسار بخشدار سرخه به همراه کارکنان بخشداری و آشور رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرخه با جمعی از پرسنل آموزش و پرورش شهرستان سرخه در دفتر مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان حضور یافتند.
در ابتدای جلسه اسکندری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه ضمن خیر مقدم و تبریک روز پرستار بیان کرد: با تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت و همکاری مردم و سازمان ها تاکنون شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در برابر ویروس کرونا عملکرد موفقی داشته است.
در ادامه نوچه ناسار بخشدار سرخه با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: این جهادگران در راه نجات هموطنان خود با از خود گذشتگی از روز نخست همه گیری ویروس کرونا دلاورانه و مومنانه در خط مقدم مبارزه با بیماری کووید 19 ایستاده اند.
بخشدار سرخه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت به ویژه پرستاران شهید، از تلاش های این عزیزان قدردانی کرد.
آشور رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرخه با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) اسوه صبر و مقاومت و تبریک روز پرستار گفت: خدا را شاکر هستیم که توفیق حضور و تقدیر از افسران سلامت کشور را به ما ارزانی کرد، همکاران فرهنگی آموزش و پرورش در ایام شیوع ویروس کرونا درس فداکاری و ایثار را با عنوان نام پرستاران و پزشکان به فرزندان و آینده سازان کشور آموزش دادند.
در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از پرستاران تقدیر به عمل آمد.
لینک کوتاه خبر :