برگزاری کمیته آموزش همگانی در راستای راهبرد چهارم طرح شهید سلیمانی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه بیست و یکم دی ماه 99 در راستای اجرای برنامه مدیریت و کنترل اپیدمی کووید-19 به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه "هرخانه یک پایگاه سلامت"، کمیته آموزش همگانی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد.
در این جلسه که مهندس کاظمی معاون بهداشتی و چگینی کارشناس آموزش و ارتقاء سلامت این شبکه و نمایندگان شهرداری، جمعیت هلال احمر و تبلیغات اسلامی حضور داشتد، حاضرین در جلسه در راستای برنامه های مرتبط با آموزش و اطلاع رسانی در سطح شهرستان بحث و تبادل نظر شد و اعضاء همکاری همه جانبه خود را در راستای تحقق اهداف طرح مذکور و برنامه های آتی اعلام نمودند.
لینک کوتاه خبر :