برگزاری کارگاه مربیان برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ یکشنبه چهاردهم دی ماه سال99 ، آخرین جلسه کارگاه تربیت مربیان برنامه ملی " هر خانه یک پایگاه سلامت" در سالن شهید عامری شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با حضور پزشکان، مراقبین سلامت و بهورزان برگزار گردید.
در این کارگاه اهمیت آموزش سلامت و شیوه های آموزش، مهارتهای ارتباطی، نحوه تدوین برنامه عملیاتی و بازاریابی اجتماعی توسط مربیان ارشد این برنامه ارائه گردید.
لینک کوتاه خبر :