برگزاری کارگاه مربیان برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

برگزاری کارگاه مربیان برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

 برگزاری کارگاه مربیان برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ یکشنبه چهاردهم دی ماه سال99 ، آخرین جلسه کارگاه تربیت مربیان  برنامه ملی " هر خانه یک پایگاه سلامت" در سالن شهید عامری  شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با حضور پزشکان، مراقبین سلامت و بهورزان برگزار گردید.

 
در این کارگاه  اهمیت آموزش سلامت و شیوه های آموزش، مهارتهای ارتباطی، نحوه تدوین برنامه عملیاتی و بازاریابی اجتماعی توسط مربیان ارشد این برنامه  ارائه گردید.
  • کد خبر : 29013
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *