برگزاری جلسه فاصله گذاری صنفی در مبارزه با کووید 19 در مرکز بهداشت سمنان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه واحد مهندسی بهداشت محیط با عنوان "فاصله گذاری صنفی" برگزار شد.
در راستای اجرای پروتکل فاصله گذاری اجتماعی، جلسه ای با حضور مهندس دارایی مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط و بازرسین بهداشت محیط برگزار و نکات مهمی در رابطه با اهمیت رعایت فاصله گذاری صنفی مطرح شد.
بازرسین واحد مهندسی بهداشت محیط پیرامون اجرای فاصله گذاری صنوف در شهرستان سمنان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
لینک کوتاه خبر :