برگزاری جلسه ستاد کرونای شهرستان سمنان در اولین روز از سال 1400

 جلسه ستاد کرونای شهرستان سمنان در اولین روز از سال 1400

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه بررسی وضعیت کرونای ستاد نوروزی سال 1400 در روز یکشنبه یکم فروردین ماه سال 1400 در مرکز بهداشت سمنان برگزار شد.

دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت سمنان در جمع واحدهای مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای، بیماری ها، گسترش شبکه و مسئول کشیک نوروزی مرکز بهداشت، بر اهمیت پیگیری موارد مثبت کرونا در مناطق شهری و روستایی تاکید کرد.

نمونه برداری کرونا، ثبت و ارسال آمار، مراقبت و بیماریابی مهم‌ترین عناوین این جلسه بود و در پایان هریک از اعضاء نظرات خود را در هر چه بهتر کنترل نمودن بیماری ارائه دادند.

  • کد خبر : 31158
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *