برگزاری جلسه ستاد کرونای شهرستان سمنان در اولین روز از سال 1400
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه بررسی وضعیت کرونای ستاد نوروزی سال 1400 در روز یکشنبه یکم فروردین ماه سال 1400 در مرکز بهداشت سمنان برگزار شد.
دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت سمنان در جمع واحدهای مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای، بیماری ها، گسترش شبکه و مسئول کشیک نوروزی مرکز بهداشت، بر اهمیت پیگیری موارد مثبت کرونا در مناطق شهری و روستایی تاکید کرد.
نمونه برداری کرونا، ثبت و ارسال آمار، مراقبت و بیماریابی مهمترین عناوین این جلسه بود و در پایان هریک از اعضاء نظرات خود را در هر چه بهتر کنترل نمودن بیماری ارائه دادند.
لینک کوتاه خبر :