برگزاری جلسه رهگیری موارد مثبت و منفی کرونا در مرکز بهداشت شهرستان سمنان

 جلسه رهگیری موارد مثبت و منفی کرونا در مرکز بهداشت شهرستان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در نشستی مسئولین واحدهای ستادی پیرامون رهگیری موارد مثبت و منفی کرونا بحث و تبادل نظر نمودند.

دکتر فتاحی رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان ضمن تاکید بر اهمیت موضوع بر توجه بیش از پیش بر پیگیری موارد مثبت و منقی کرونا و غربالگیری سایر افراد تاکید کرد.

مسئولین واحدهای ستادی نیز هر کدام نظرات و پیشنهادات خود را دال بر اهمیت نمونه برداری کرونا و ارتقای این روند ارائه دادند.

  • کد خبر : 30285
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *