برگزاری جلسه درخصوص سازماندهی، پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در شورای شهر کلاته رودبار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ شامگاه دوشنبه سوم شهریور ماه 99 جلسه سازماندهی، پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس، با حضور دکتر پور محمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان، مهندس محمدی معاون بهداشتی این شبکه، پزشک مسئول مرکز خدمات جامع سلامت کلاته رودبار، رئیس شورای شهر، نماینده شهرداری، مسئول دفتر امام جمعه، نماینده بسیج، نماینده نیروی انتظامی در محل شورای شهر کلاته رودبار تشکیل شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان به اتفاق معاون امور بهداشتی در شهر کلاته رودبار حاضر و به تبیین وضعیت بیماری و شرایط بحرانی بیماری در منطقه پرداخت.
وی اتخاذ تدابیر لازم برای بازرسی و نظارت دستگاه های ذیربط و مردم بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در مراسم سوگواری ایام محرم را امری ضروری دانست و به استفاده از پتانسیل سفیران سلامت، در رعایت پروتکل های ارسالی از ستاد ملی مبارزه با کرونا در ایام عزاداری محرم تأکید نمود و در پایان ضمن هماهنگی لازم جهت اقدامات کنترلی، بحث و تبادل نظر گردید و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.
شایان ذکر است: در حاشیه جلسه دکتر پورمحمدی از هیأت های عزاداری آقا ابا عبدالله الحسین (ع) در شهر کلاته رودبار بازدید و ضمن بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم سوگواری ایام محرم، بر تداوم اجرای دقیق پروتکل های پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ویروس تأکید کرد.