برگزاری جلسه آموزشی پيشگيري و اصول بهداشتي در كوويد 19 در شهرستان دامغان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه آموزشی پيشگيري و اصول بهداشتي در كوويد 19جهت مسئولین فنی مراکز نگهداری شبانه روزی تحت پوشش اداره بهزیستی ( مرکز نگهداری سالمندان قمر بنی هاشم و جهاندیدگان ، مرکز توانبخشی بیماران روانی طلوع زندگی ، مراکز نگهداری کودکان ریحانه و کوثر و مرکز کمپ اعتیاد تولد دوباره مهرنگار) با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.
در این جلسه دکتر عسگرزاده در خصوص کلیات کووید 19 ، دوره نهفتگی و بیماریزایی ، راههای انتقال ، علائم ، عوارض ، تشخیص ، درمان ، پیشگیری ، نحوه ضدعفونی کردن سطوح ، طرز استفاده از ماسک ، قرنطینه و جداسازی بیماران و باورهای غلط در کووید 19 سخنرانی نمودند .