برگزاری جلسه آموزشی پيشگيري و اصول بهداشتي در كوويد 19 در شهرستان دامغان

 برگزاری جلسه آموزشی پيشگيري و اصول بهداشتي در كوويد 19 در شهرستان دامغان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه آموزشی پيشگيري و اصول بهداشتي در كوويد 19جهت مسئولین فنی  مراکز نگهداری شبانه روزی تحت پوشش اداره بهزیستی ( مرکز نگهداری سالمندان قمر بنی هاشم و جهاندیدگان ، مرکز توانبخشی  بیماران روانی طلوع زندگی ، مراکز نگهداری کودکان ریحانه و کوثر و مرکز کمپ اعتیاد تولد دوباره مهرنگار) با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

در این جلسه دکتر عسگرزاده  در خصوص کلیات کووید 19 ، دوره نهفتگی و بیماریزایی ، راههای انتقال ، علائم ، عوارض ، تشخیص ، درمان ، پیشگیری ، نحوه ضدعفونی کردن سطوح ، طرز استفاده از ماسک ، قرنطینه و جداسازی بیماران و باورهای غلط در کووید 19 سخنرانی نمودند .

  • کد خبر : 26800
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *