برگزاری برنامه آموزشی با موضوع بلوغ و نوجوانی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

 برنامه آموزشی با موضوع بلوغ و نوجوانی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه 4 تیر 1400 برنامه آموزشی با موضوع بلوغ و نوجوانی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد.

در این جلسه که با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز محوطه شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد، صادقی کارشناس مسئول بهداشت روان در راستای مسائل مرتبط با نوجوانی و بلوغ و راهکارهای سازنده مدیریت رفتار در این دوره به بیان مطالب مفیدی برای همکاران پرداخت.

دکتر عرب آرادانی مدیر شبکه بهداشت و درمان در خصوص اهمیت برگزاری برنامه های آموزشی پیرامون موضوعات مختلف روانشناسی و  مهارت های زندگی نکات مهمی را مطرح نموده و بر برگزاری منظم این دوره ها برای پرسنل در ستاد و مراکز تابعه تاکید کرد.

  • کد خبر : 32665
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *