برگزاري جلسه شوراي اداري شهرستان سرخه با حضور مسئولین حوزه سلامت این شهرستان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز پنج شنبه نهم مرداد ماه سال جاری، جلسه شوراي اداري شهرستان سرخه با حضور دكتر گلرو نماينده مردم شهرستانزهاي سمنان، مهديشهر و سرخه در مجلس شوراي اسلامي، مويدي زاده فرماندار سرخه، اسكندري مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه و برخي از مسئولان شهرستاني در فرهنگسراي باران برگزار شد.
در ابتدا مويدي زاده فرماندار شهرستان سرخه از خدمات و زحمات ارزنده مدير و كاركنان شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه از ابتداي شيوع بيماري كرونا تا كنون تشكر كرد.
در ادامه دكتر گلرو با اشاره به برگزاري رزمايش پيامبر اعظم 14 در جنوب كشور گفت :اين رزمايش موفق، توانمندي دفاعي جمهوري اسلامي ايران را به نمايش گذاشت.
وی تاكيد كرد: زمان تعارف و مجادله نيست و بايد به مردم خدمت كنيم و نيروي جوان و با انگيزه را به كار بگيريم.