برپایی ایستگاه سلامت در ورودی شهرک صنعتی شرق سمنان

 برپایی ایستگاه سلامت در ورودی شهرک صنعتی شرق

.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ایستگاه سلامت در ورودی شهرک صنعتی شرق سمنان بر پا شد.

در راستای شیوع ویروس کرونا و اهمیت آموزش و پیشگیری از بیماری در بین کارگران و کارکنان شهرک صنعتی و قطع زنجیره بیماری، تیمی شامل واحد بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان سمنان و حضور نیروهای داوطلب بسیجی درروز شنبه تاریخ 99/1/16  اقدامات لازم را مبنی بر تب سنجی و غربالگری کروناویروس انجام دادند.

پاسخگویی به سوالات مراجعین در حیطه بیماری کرونا، از مهم‌ترین بخش های این برنامه بود.

  • کد خبر : 25606
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *