برپایی ایستگاه سلامت در اداره برق شهرستان دامغان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در راستای دستورالعمل بسیج ملی مبارزه با کرونا ویروس، شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با برپایی ایستگاه سلامت، به آموزش راه های پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس، فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و تب سنجی 90 نفر از کارکنان اداره برق دامغان پرداخت.
در ایستگاه سلامت توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، همزمان با پاسخگویی به سوالات مراجعین و کارکنان درخصوص بیماری کرونا ویروس، تعدادی پمفلت، تراکت و بروشور آموزشی نیز بین آنها توزیع گردید.
لینک کوتاه خبر :