برنامه آموزشی آشنایی مربیان بهداشت مدارس و دبیران تربیت بدنی، با نکات تغذیه ای در ایام کرونا و پیشگیری از بیماری سالک
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ برنامه آموزشی آشنایی مربیان بهداشت مدارس و دبیران تربیت بدنی، با نکات تغذیه ای در ایام کرونا و پیشگیری از بیماری سالک، در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش دامغان برگزار گردید.
در این برنامه آموزشی ابتدا مریم صرفی کارشناس واحد بهداشت جوانان، نوجوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان دامغان، پیرامون بیماری سالک، راه های انتقال و نحوه ی پیشگیری از آن مطالبی ارائه، سپس دکتر اکبریان در راستای مباحث مربوط به تغذیه دانش آموزان و پیشگیری از اضافه وزن در ایام کرونا و... مطالب مفیدی را بیان نمود.
لینک کوتاه خبر :