برنامه آموزشي با موضوع پيشگيري از بيماري هاي قلبي عروقي براي سفيران سلامت روستاي مومن آباد

برنامه آموزشي با موضوع پيشگيري از بيماري هاي قلبي عروقي براي سفيران سلامت روستاي مومن آباد

 جلسه آموزشي با موضوع پيشگيري از بيماريهاي قلبي عروقي براي سفيران سلامت روستاي مومن آباد شهرستان سرخه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه 28 مهرماه سال 99،جلسه آموزشي با موضوع پيشگيري از بيماريهاي قلبي عروقي با هدف حساسسازي و تاكيد بيشتر بر عوامل خطر بيماريهاي قلبي عروقي براي سفيران سلامت روستاي مومن آباد در محل خانه بهداشت اين روستا برگزار گرديد.

در اين جلسه آموزشي دكتر موذني پزشك مركز خدمات جامع سلامت الزهراي مومن آباد در خصوص روش هاي پيشگيري از اين بيماريها شامل داشتن فعاليت بدني مناسب، تغذيه سالم، عدم مصرف دخانيات مطالبي ايراد نمود.
در ادامه وي در مورد عوامل خطر بيماريهاي قلبي عروقي ،اهميت انجام خطرسنجي و نحوه اجراي آن در مراكز جامع سلامت صحبت كرد.در پايان وی پاسخگو سوالات حضار بود.
  • کد خبر : 27997
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *