بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری محرم شهرستان دامغان

 بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری محرم شهرستان دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ پیرو گزارش مبنی بر توزیع غذای نذری در حسینیه شهر امیریه و حسب الامر ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، تیمی از شبکه بهداشت و درمان دامغان به محل اعزام و از نزدیک پیگیر ماجرا شدند.

در این بازدید و نظارت، دکتر پورمحمدی مدیر و مهندس محمدی معاون امور بهداشتی و مهندس مدرسی کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، ضمن بازدید از صحن و آشپزخانه حسینیه (که غیر فعال بود) و صحبت با متولیان برگزاری مراسم، از این عزیزان جهت برگزاری مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس تشکر و بر تداوم رعایت پروتکل ها در مراسمات ایام محرم و صفر تأکید کردند.

در ادامه از نحوه اجرای مراسم در روستاهای صیدآباد و عبدالله آباد نیز بازدید به عمل آمد.

 

 

 

  • کد خبر : 27178
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *