بازدید کارشناس بهداشت محیط و ناظران سلامت شهرستان گرمسار از اماکن تجمعی

 بازدید کارشناس بهداشت محیط و ناظران سلامت شهرستان گرمسار از اماکن تجمعی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه بیست و نهم دی ماه 99 کارشناس بهداشت محیط مرکز خدمات جامع سلامت ایوانکی به اتفاق تیم نظارت بسیج در‌ طرح شهید سلیمانی‌ از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، تجمعی، فرشگاه ها، بانک ها، ادارات، نانوایی ها، پارک ها، مراکز بهداشتی درمانی، کتابخانه ها و مساجد بازدید کردند.

همچنین ناظران سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شماره دو شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و واحدهای خدماتی برای کنترل و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی و مدیریت بیماری کرونا بازدید و مواردی مهمی را به مسئولین این مراکز یادآوری نمودند. 

همچنین بر نظارت گندزدایی این اماکن و لزوم آموزش و استفاده مستمر از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی مواردی مهمی را به مسئولین این اماکن یادآوری کردند.

 

  • کد خبر : 29171
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

بازدید کارشناس بهداشت محیط و ناظران سلامت شهرستان گرمسار از اماکن تجمعی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *