بازدید و آیین قدردانی از مدافعان سلامت مرکز منتخب کووید۱۹ شهرستان گرمسار با حضور رئیس دانشگاه و فرماندار شهرستان

بازدید و آیین قدردانی از مدافعان سلامت مرکز منتخب کووید۱۹ شهرستان گرمسار با حضور رئیس دانشگاه و فرماندار شهرستان

 بازدید و آیین قدردانی از مدافعان سلامت مرکز منتخب کووید۱۹ شهرستان گرمسار با حضور رئیس دانشگاه و فرماندار شهرستان

 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق متقی فرماندار شهرستان  گرمسار، دکتر گوهری معاون درمان، دکتر پهلوان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه و جمعی از مدیران دانشگاهی از مرکز منتخب کووید۱۹ شهرستان گرمسار بازدید و در جریان روند ارائه خدمات درمانی و انجام امور قرار گرفت.
دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و هیئت همراه از بخش های مختلف این مرکز شامل:  پذیرش و نمونه گیری ویروس کرونا، آزمایشگاه، مراقبت سلامت و غربالگری بازدید و از تلاش و خدمات پرسنل این مرکز در پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا تقدیر کردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه تلاش های تمامی همکاران در حوزه های بهداشت و درمان این شهرستان قابل تقدیر است، گفت: شاخص های موجود در مجموعه تحت پوشش دانشگاه نشان از وضعیت نسبتا مناسب شهرستان گرمسار در میزان ابتلا به بیماری کرونا ویروس است که بنده به سهم خود قدردان تلاشهای تمامی مدافعان سلامت هستم.
در ادامه متقی فرماندار شهرستان گرمسار از نزدیک در جریان روند ارایه خدمات بهداشتی در این مرکز قرار گرفت و نحوه ارایه این خدمات را مورد تحلیل و بررسی قرارداد.
در پایان از پرسنل حاضر به نمایندگی از تمامی مدافعان سلامت شاغل در مراکز بهداشتی شهرستان با اهدای لوح سپاس و تندیس اختصاصی مدافعان سلامت  دانشگاه، قدردانی شد.
  • کد خبر : 28579
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

بازدید و آیین قدردانی از مدافعان سلامت مرکز منتخب کووید۱۹ شهرستان گرمسار با حضور رئیس دانشگاه و فرماندار شهرستان 
 بازدید و آیین قدردانی از مدافعان سلامت مرکز منتخب کووید۱۹ شهرستان گرمسار با حضور رئیس دانشگاه و فرماندار شهرستان 
 بازدید و آیین قدردانی از مدافعان سلامت مرکز منتخب کووید۱۹ شهرستان گرمسار با حضور رئیس دانشگاه و فرماندار شهرستان 
 بازدید و آیین قدردانی از مدافعان سلامت مرکز منتخب کووید۱۹ شهرستان گرمسار با حضور رئیس دانشگاه و فرماندار شهرستان 
 بازدید و آیین قدردانی از مدافعان سلامت مرکز منتخب کووید۱۹ شهرستان گرمسار با حضور رئیس دانشگاه و فرماندار شهرستان 
 بازدید و آیین قدردانی از مدافعان سلامت مرکز منتخب کووید۱۹ شهرستان گرمسار با حضور رئیس دانشگاه و فرماندار شهرستان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *