بازدید مقام عالی وزارت بهداشت از بیمارستان ولایت دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر بهرام عینالهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر یک روزه خود به شهرستان دامغان به همراهی مسئولین استانی، شهرستانی و دانشگاهی با حضور در بیمارستان ولایت شهرستان دامغان، از بخش های این بیمارستان و بخش های کرونا و بخش ICU کرونای این بیمارستان بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت درمان این بیماران قرار گرفت.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان ولایت، علاوه بر گفتوگو با کادر درمان این بیمارستان به ویژه پزشک و پرستاران بخش های کرونا و ICU کرونا، درخواست های مدافعان سلامت را مورد بررسی قرار داد.
مقام عالی وزارت بهداشت با تعدادی از بیماران از نزدیک سخن گفت و با بررسی پرونده های پزشکی این بیماران، روند ارائه خدمت را ارزیابی و در جریان مسائل و درخواستهای آنان قرار گرفت.
دکتر عین اللهی در مسیر بازدید از بیمارستان ولایت با تاکید بر ضرورت رعایت شیوهنامههای بهداشتی، گفت: با وجود واکسینه شدن افراد جامعه، باید تمام پروتکلهای بهداشتی رعایت شود تا بزودی از این ویروس منحوس رهایی یابیم.
گفتنی است: بیمارستان ولایت شهرستان دامغان مرکز درمانی مجهز و پیشرفته شهر دامغان است که از زمان شیوع کرونا تاکنون علاوه بر پذیرش بیماران جنرال، به مداوای بیماران مبتلا به ویروس کرونا هم پرداخته است.