بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از مرکز واکسیناسیون کووید-19
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ چهارشنبه دوازدهم خرداد ماه سال 1400، دکتر عرب آرادانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به اتفاق همتی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار گرمسار با حضور در مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید۱۹ مستقر در سالن ورزشی یاس از این مرکز بازدید کردند.
در این بازدید ضمن عرض خسته نباشید و تقدیر از زحمات پرسنل حاضر در این سالن، مواردی مهمی جهت ارائه خدمات مطلوب تر به عموم مراجعه کنندگان یادآوری شد.
در ادامه این بازدید مادر یک شهید بزرگوار که جهت تزریق واکسن مراجعه نموده بود، پس از دریافت واکسن در مرکز واکسیناسیون و ارائه خدمات مناسب، از مدیر و پرسنل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تقدیر و تشکر نمود.
لینک کوتاه خبر :