بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان از مرکز واکسیناسون کووید ۱۹ این شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان از مرکز واکسیناسون کووید ۱۹ شهرستان دامغان بازدید کرد.
در این بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان واکسیناسیون عمومی کرونا در مجموعه تحت پوشش این شهرستان با اولویت واکسینه کردن سالمندان بالای ۷۵ سال، نحوه ثبت واکسن در دفاتر واکسیناسیون، ثبت در سامانه سیب و نحوه فراخوان گیرندگان واکسن را مورد بررسی قرار داد.
دکتر پورمحمدی گفت: سالمندان ۸۰ سال به بالا که موفق به تزریق واکسن کرونا نشدهاند، می توانند با مراجعه به سایت salamat.gov.ir برای ثبت نام اقدام کنند و انجام واکسیناسیون در کلیه روزهای هفته به ویژه ایام تعطیل و پنج شنبه ها بدون وقفه و به صورت ۲ شیفت ادامه دارد.