بازدید فرماندار سمنان از مرکز خدمات جامع سلامت خیرآباد و خانه بهداشت رکن آباد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر دانایی فرماندار سمنان به اتفاق هیئت همراه از مرکز خدمات سلامت روستایی خیرآباد و خانه بهداشت رکن آباد بازدید کردند.
در این بازدید دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان گزارشی از عملکرد مرکز بهداشت شهرستان سمنان در زمینه مبارزه با بیماری کرونا ویروس شامل غربالگری، مراقبت های زنان باردار، تیم های بهداشت محیط، حرفه ای و بیماری ها را بیان کرد.
فرماندار سمنان از خانه بهداشت رکن آباد نیز بازدید و از خدمات همکاران مرکز خیرآباد و رکن آباد در مبارزه با کرونا تقدیر نمود.
گفتنی است: در این بازدید دکتر فخری رئیس کمیته شهری و روستایی کرونا، حجت الاسلام و المسلمین نطنزی امام جمعه موقت سرخه، ولی پوراصلانی بخشدار مرکزی، دهیاری خیراباد، صمیمیان مدیرکل امور روستایی، اعضای شورای بخش مرکزی، شورای اسلامی روستای خیرآباد و جمعیت هلال احمر، فرماندار سمنان را همراهی کردند.