بازدید تیم نظارتی مرکز شماره دو شهری شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از اماکن عمومی و خدماتی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز شنبه چهارم بهمن ماه سال 99 ، تیم نظارتی هلال احمر تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت شماره دو شهری شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، بانک ها، ادارات ، واحدهای خدماتی و تجمعی بازدید و ضمن تکمیل چک لیست ، ارائه آموزش ، تاکید براستفاده مستمر از ماسک ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ... در راستای نظارت بر رعایت پروتکلهای بهداشتی مقابله با بیماری کرونا در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مواردی مهمی را به مسئولین این مراکز جهت اجراء یادآوری نمودنند.
لینک کوتاه خبر :