بازدید امام جمعه و فرماندار شهرستان گرمسار از مرکز واکسیناسیون کووید-19 این شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه بیستم اردیبهشت ماه سال 1400، متقی فرماندار شهرستان گرمسار به اتفاق حجت الاسلام و المسلمین آرامی امام جمعه معزز و دکتر عرب آرادانی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان،از مرکز واکسیناسیون کووید۱۹ این شهرستان بازدید و ضمن خسته نباشید به مسئولان اجرایی، مراقبین و مدافعان سلامت که در مبارزه با بیماری منحوس کرونا و امر مهم تزریق واکسن، و از نحوه فعالیت و زحمات پر تلاش آنها تقدیر نمودنند.
در این بازدید دکتر عرب آرادانی گزارش مبسوطی را از مرحله فراخوان گروه های سنی ، نحوه حضور مراجعین، تزریق واکسن ، خدمات و مشاوره پزشکی را ارائه نمود.
لینک کوتاه خبر :