بازديد کارشناسان اداره اعتبار بخشی و دفتر پرستاری دانشگاه از بيمارستان 15 خرداد

 بازديد کارشناسان اداره اعتبار بخشی و دفتر پرستاری دانشگاه از بيمارستان 15 خرداد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در روز چهارشنبه 22 مرداد ماه سال جاری کارشناسان اداره اعتبار بخشی و دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بیمارستان 15 خرداد بازدید نمودند.

در این بازدید که دکتر سعدالدین و وفائی نژاد حضور داشتند، در ابتدا نشستی با رئیس بیمارستان داشته و وضعیت بیماری کووید  19، تعداد مراجعین سرپایی و بستری را در بیمارستان بررسی و پس از آن بازدیدی از بخش های مختلف بیمارستان داشتند و تعداد، کیفیت و کمیت وسایل حفاظت فردی را بررسی و در پایان از زحمات پرسنل قدردانی نمودند.

  • کد خبر : 27076
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *