بازديد کارشناسان اداره اعتبار بخشی و دفتر پرستاری دانشگاه از بيمارستان 15 خرداد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در روز چهارشنبه 22 مرداد ماه سال جاری کارشناسان اداره اعتبار بخشی و دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بیمارستان 15 خرداد بازدید نمودند.
در این بازدید که دکتر سعدالدین و وفائی نژاد حضور داشتند، در ابتدا نشستی با رئیس بیمارستان داشته و وضعیت بیماری کووید 19، تعداد مراجعین سرپایی و بستری را در بیمارستان بررسی و پس از آن بازدیدی از بخش های مختلف بیمارستان داشتند و تعداد، کیفیت و کمیت وسایل حفاظت فردی را بررسی و در پایان از زحمات پرسنل قدردانی نمودند.
لینک کوتاه خبر :