بازديد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از اداره محيط زيست شهرستان

 بازديد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از اداره محيط زيست شهرستان

.

به گزارش  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز يكشنبه دوازده مرداد ماه سال 99، كارشناسان واحد مهندسي بهداشت محيط شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با حضور همتي معاون فرماندار ،دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستانگرمسار و مهندس كاظمي معاون بهداشتي اين شبكه  از اداره محيط زيست شهرستان گرمسار بازديد کردند.

این بازدید در راستاي اجراي پروتكلهاي بهداشتي،دستورالعملها،رعايت فاصله گذاري،نظارت بر استفاده از ماسك و... انجام و بر اجرای دقیق این مهم تأکید شد.

  • کد خبر : 26911
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *