بازديد مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از مساجد و هيئت های گرمسار و ایوانکی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از هيئت مهديه اين شهرستان بازديد و از مسئولان برگزاري مراسم به جهت رعايت فاصله گذاري اجتماعي و اجراي دقيق پروتكلهاي بهداشتي براي عزاداران تقدير و تشكر نمود. 

همچنین در روز يكشنبه نهم شهريور ماه 99 دكتر عرب آراداني در معيت مهري مسئول اورژانس ۱۱۵ اين شهرستان در روز عاشوراي حسيني از مساجد، هيئت هاي عزاداري گرمسار و ايوانكي و  امامزاده عاقب ايوانكي بازديد کرد.

وی ضمن تقدير و تشكر از مديران و متوليان برگزاري مراسم ها در راستاي اجراي پروتكل هاي بهداشتي، فاصله گذاري اجتماعي، استفاده از ماسك، ضد عفوني دست ها و نظارت بر پاكيزگي اطراف اين اماكن مواردي مهمي را يادآوري نمود.

  • کد خبر : 27359
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *