بازديد مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از مركز منتخب كوويد 19 اين شهرستان

 بازديد مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از مركز منتخب كوويد 19 اين شهرستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه نوزدهم آبان ماه 99 دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به اتفاق مهندس كاظمي معاون بهداشتي از مركز منتخب كوويد ۱۹ شهرستان گرمسار بازدید کردند.

دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با حضور در مركز منتخب كوويد ۱۹ شهرستان گرمسار، ضمن خسته نباشيد و تقدير از کارکنان این مرکز، عملكرد پزشك، نمونه گير و دفاتر ثبت را مورد بررسي و برای ارائه خدمات مطلوبتر به عموم مراجعين مواردي مهمي را يادآوري نمود.

  • کد خبر : 28229
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

بازديد مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از مركز منتخب كوويد 19 اين شهرستان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *