بازديد مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از مراكز بهداشتی این شهرستان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به اتفاق مهندس كاظمي معاون بهداشتي اين شبكه از مركز خدمات جامع سلامت شهري شماره 2 (كلينيك 16ساعته غربالگري بيماري كرونا)، مركز شماره 3 شهري و پايگاه سلامت قلعه نو گرمسار بازدید و ضمن تبريك سال نو، از کارکنان این مراکز قدردانی کرد.
لینک کوتاه خبر :