بازديد مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از اداره زندان اين شهرستان

 بازديد مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از اداره زندان اين شهرستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه هفدهم شهريور ماه 99 دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به اتفاق مهندس كاظمي معاون بهداشتي اين شبكه از اداره زندان این شهرستان بازدید کردند.

دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و مهندس كاظمي معاون بهداشتي با حضور در اداره زندان اين شهرستان ضمن خدا قوت و خسته نباشيد به نيك‌پو رئيس اين اداره، از ساختمان اداري، درب ورودي زندانيان، اطاق هاي معاينه پزشك، مراقبت بيمار، داروخانه، انبار و ساير قسمت هاي زندان  بازديد و نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی را بررسی نمودند.

و از نيكپو به جهت اقدامات و فعاليتهاي انجام شده در مبارزه با بيماري ويروس منحوس كرونا در زندان تقدير ،تشكر و مواردي مهمي را يادآوري نمود.

  • کد خبر : 27411
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *