رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان:
بار ديگر برگ زريني از كتاب افتخارات، توانمنديها و بلندهمتي شما ارجمندان ورق خورد.
پیام قدردانی اعضای هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از کارکنان دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی به نمایندگی از اعضای هیئت امنای دانشگاه از زحمات و خدمات جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان قدردانی کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
گرانمايگان و ارجمندان
اعضاي محترم خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان
سلامعليكم؛
بار ديگر برگ زرين ديگري از كتاب افتخارات و توانمنديها و بلندهمتي شما ارجمندان ورق خورد؛ و آنچنان حماسه آفريديد كه با تلاش شبانهروزي و با ايثار و ازخودگذشتگي موجب تسكين آلام دردمندان و بيماران بهويژه رسيدگي و درمان مبتلايان به كرونا شديد. مفتخرم به استحضار اعضاي محترم هيئتعلمي، مديران و كاركنان خدوم دانشگاه برسانم در جلسه تاريخ نهم تیر ماه سال جاری هيئتامناي دانشگاه، كه بنده به نمايندگي از جانب شما بزرگواران گوشههايي از ايثارتان را به استحضار نماينده محترم وزير و اعضاي محترم هيئتامنا رساندم موجبات تحسين آنان را به همراه داشت. ضمن ابلاغ پيام سپاسگزاري آنان بر خود لازم ميدانم مجدداً از تمامي مساعي و كوششهاي شما تشكر و قدرداني نمايم.
بديهي است، كسب اين موفقيتها تنها در سايه همدلي، يكپارچگي سازماني و ازخودگذشتگي زحمتكشان عرصه سلامت و آموزش ميسر شد. بر سر غرور اين موفقيت بر خود ميباليم و باهم اين مسير را ادامه ميدهيم.
آرزومندم؛ ذات اقدس احديت شما خوبان را كه در مسير تحقق اهداف متعالي دانشگاه، از جان مايه ميگذاريد در كنف الطاف خاصه خويش قرار دهد و سعادت و بهروزي را توشه راهتان سازد.
دکتر نوید دانائی
رئیس دانشگاه