با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان دامغان بررسی شد

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان دامغان بررسی شد

 با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان دامغان بررسی شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه پنجمین روز از مرداد ماه سال جاری، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور در شهرستان دامغان و دیدار و گفتگو با مسئولین این شهرستان از جمله مجد فرماندار، دکتر علیزاده نماینده مردم شریف شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی، معاونین فرماندار، رئیس و جمعی از اعضاء شورای شهر، شهردار، بخشداران مرکزی و بخش امیرآباد و مقامات نظامی و انتظامی آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان دامغان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

در ابتدای این دیدار دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تقدیر و تشکر از تلاش ها و همراهی های تمامی مدیران و مسئولین شهرستانی با حوزه سلامت شهرستان به ویژه در مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، گفت: امروزه تمامی دستگاه های اجرایی کشور در حوزه سلامت تأثیرگذار بوده و هر یک باید به سهمی خود را متولی سلامت بدانند و در این مقوله فراگیر نقش خود را ایفا نمایند.

دکتر دانائی افزود: از زمان بروز و شیوع بیماری کرونا در کشور، تلاش های بسیاری در جهت مدیریت و کنترل این بیماری انجام شده و امیدواریم با مشارکت بیشتر تمامی دستگاه های اجرایی کشور و کمک و یاری مردم و آحاد مختلف جامعه شاهد مدیریت و در نتیجه از بین رفتن هر چه زودتر این بیماری در کشور باشیم.

در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان دامغان، درخصوص مباحث مطرح شده توضیحاتی را بیان نمود.

سپس مجد فرماندار شهرستان دامغان با تشکر و قدردانی از تلاش ها و زحمات تمایم دست اندرکاران حوزه سلامت در استان به ویژه مدافعان سلامت خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا، گفت: علی‌رغم محدودیت های مالی و کمبود اعتبارات دولتی در کشور، کادر درمان با تمام توان و با ایثار و جان فشانی به خوبی در راستای سلامت و درمان هموطنان خود اقدام نمودند که به خوبی معنای واقعی مدافعان سلامت را معنا نمودند.

وی همچنین بر آمادگی مجموعه فرمانداری شهرستان دامغان در جهت اعتلای بیشتر حوزه سلامت در شهرستان تأکید کرد.

دکتر علیزاده نماینده مردم شریف شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی با خیر مقدم و تشکر از حضور دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دراین جلسه، گفت: رشادت ها و از خودگذشتگی های کادر بهداشت و درمان در مواجهه با بیماری منحوس کرونا، یادآور ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده و بار دیگر همدلی و همراهی جامعه را در مقابله با مشکلات پیش روی کشور را به خوبی نشان داد.

در ادامه نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی در راستای مطالبات مردم شهرستان در حوزه سلامت و افزایش ظرفیت های موجود توضیحاتی را مطرح نمود و هر یک از حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

شایان ذکر است: در این جلسه همچنین دکتر جندق معاون بهداشتی، دکتر گوهری معاون درمان، دکتر تجلی مدیر حراست، یحیایی مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه و دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان نیر حضور داشتند.

  • کد خبر : 26807
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *