اولين جلسه كارگروه توسعه سلامت سالمندي سال 99 دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ ايزدي مدير تحول و نوآوري آموزش دانشگاه با اعلام اين خبر گفت: روز دوشنبه بیست و سوم تیر ماه سال جاری، در راستاي برنامه هاي طرح تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشكي دانشگاه و فعاليت هاي سالهاي گذشته اولين جلسه توسعه سلامت سالمندي سال 99 دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان سمنان در سالن امام جواد ستاد مركزي دانشگاه برگزار گرديد .
در اين جلسه دكتر نوبهار پروپوزال بررسي سطح سلامت سالمندان و حيطه هاي نيازمندي انان در سمنان را ارائه نمودند و ديگر اعضاي در مورد آن و ديگر موارد مربوط به سلامت جامعه سالمندي در جامعه به بحث و تبادل نظر پرداختند
وی خاطر نشان كرد: اميد است با برنامه ريزي و توسعه زير ساخت ها و حمايت مسئولين بيش از پيش شاهد سلامت كليه سالمندان كشور عزيزمان ايران باشيم.