اهدای یک دستگاه ديونايزر ( آب مقطر گيري FNR 20) به مرکز خدمات جامع سلامت تدبیر شهرستان گرمسار

اهدای یک دستگاه ديونايزر ( آب مقطر گيري FNR 20) به مرکز خدمات جامع سلامت تدبیر شهرستان گرمسار

 اهدای یک دستگاه ديونايزر ( آب مقطر گيري FNR 20) به مرکز خدمات جامع سلامت تدبیر شهرستان گرمسار

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به همت خير بزرگوار محمد حاج حسيني (مديريت شركت روان گر) و در يك اقدام خداپسندانه يك دستگاه ديونايزر FNR 20 )آب مقطر گيري(  به ارزش تقریبی هفت ميليون دويست هزارتومان خريداري و به آزمايشگاه مركز خدمات جامع سلامت تدبير(شماره 3شهري) شهرستان گرمسار اهداء گردید.

كارايي اين دستگاه در آزمايشگاه متنوع بوده و از آب مقطر استخراجي از اين دستگاه  در ساخت محيط كشت آزمايش ها ،نمونه هاي بهداشت محيط، اتوآناليزر و اتو كلاو دندانپزشكي  استفاده ميگردد.

  • کد خبر : 26285
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *